Friday, June 4, 2010

i need my bcff anis nh and ell f nowwwwww!!

ok..kasut kat bwh ada kena mengena ok! utk siap kan preparation 26th ni..i need them. three of us bersamaan dgn 3 laboutins.i chop yg merah.u guys cepat dtg s.alam or i habis kan misi membeli belah seorang diri. blergh..xbest..but tak sabar dah nie.tak sabar nak settle kan everythingggg =)  peningggggg! ;b hurryyyy!!

3 comments:

Anonymous said...

I have to leave a comment,so I gune adhwa pny account.sbb I dh lupe I pny gmail password.harhar.
Okay I nk d white loubotin sbb pink is soo for shagg.hehe.
Anywayyy I rase nk pg s.alam skrg.tp x bole.so u can use adhwa untill I pg s.alam.he's more than happy to help.

supersepet© said...

oh anis, yes pink is sooo me! ahaks thx 4 being so understndg! hehe no worries babe. 2nite ak dtg kite soping la smpi patah tengkuk sume. ekekeke

W124GTE said...

i jelesssssssss!! i nk patah tengkuk jgak.