Thursday, February 10, 2011

Twenty-four minutes

Okay! Dah 1 am.kenapa x boleh tido?aiyak,Susan nye blog thru iPad.autocorrect pls stop.susah jd Susan.Susan mane pulak ni!

U know what?demam x elok lagi ni.feel bad 3 hr x masuk krj.antibiotic dah tinggal sebijik je.but body still weak and panas.oh uh,I don't like this! Anyhow,ptg td my couz called.she's gettin married on 11.11.11.insyaAllah.so happy for her.jawab her called,she terus ckp " jd wedding planner aku boleh x?" hahaha. And me went like "kepala hotak kau" excuse the language tp kitorng mmg sama2 kasar kadang2 hehehe. I just think dat at the mo she called me, panic nak kahwin attacked! Normal lah. Aku dulu pun mcmtu.lg2 bila org tua mula Tanya itu ini.pengsann.
we discussed on her plan and I agreed to help her on her hantaran. 9 balas 11 so hell yeah baby,20 dulang hantaran to gubah!bring it on! :) since she suka sgt my hantaran dat me and anis gubah for my big day,she will let me buat for her pulak.I'm honored.cewahh poyo.but why not,aku mmg suka gubah hantaran.especially buat sireh junjung.sayang sekali ms wedding hr tu tak sempat nak gubah sireh junjung sendiri sbb daun sireh sampai lambat.damn damn damn.back to couz prep,other than hantaran,I'm helping her out on kompang and kumpulan gamelan.I got a few contact on this.tp Ada sesiapa yg nak share where I can get reasonable kompang group and gamelan :) feel free to share darlings.byk pahala bila berkongsi.insyaAllah :)

I have 1 wedding this month,3 on march,2 on June and 1 on nov. Wow,so excitedddd!

Xoxo p&p

No comments: